لوله گازي-لوله سياه -فروش لوله فولادي-قيمت انواع لوله فولادي

ck45-spk-spkr-spknl-mo40-cmsk-فولاد آموتيت-فولاد سردكار-فولاد گرمكار-فولاد ابزار-هاردوكس-استنلس استيل-فولاد قالب پلاستيك-vcn-فولاد نسوز-فولاد آتشخوار

لوله گازي-لوله سياه -فروش لوله فولادي-قيمت انواع لوله فولادي

۱۰۲ بازديد ۰ نظر

متن كامل لوله گازي و كاربرد آن را مي توانيد با كليك بر روي عبارت ((لوله سياه)) مشاهده نماييد.

لوله گازي - كاربرد لوله گازي -فروش لوله فولادي-قيمت انواع لوله فولادي-لوله سياه

لوله گازي - كاربرد لوله گازي -فروش لوله فولادي-قيمت انواع لوله فولادي-لوله سياه

معرفي انواع لوله گازي و كاربرد لوله گاز

لوله هاي فولادي داراي انواع مختلفي هستند. كه از هر كدام در صنايع مختلف استفاده مي شود. انتقال و جا به جايي مواد، مهم ترين كاربرد مشترك در بين اين نوع از لوله ها محسوب مي شود. يكي از اين نوع لوله ها، لوُله گازي است. كه كاربرد اصلي آن را مي توان از نام آن حدس زد، يعني براي انتقال گاز از آن استفاده مي شود. در ادامه اين بخش قصد داريم شما را با پارامترهايي چون: لوُله گازي چيست؟ – انواع لوله گاز و كاربرد لوله گاز آشنا كنيم.

لوله گازي چيست؟

انتقال گاز از مهم ترين مواردي است كه هنگام لوله كشي ساختمان بايد به آن توجه ويژه اي كرد. چراكه با آغاز فصل زمستان، استفاده از گاز شهري افزايش مي يابد. و استفاده نكردن از لوله داراي كيفيت مناسب مي تواند خطرات زيادي پيش رو داشته باشد. لوله گازي معمولاً به صورت گالوانيزه توليد مي شود. اما چون از آنها براي انتقال گاز استفاده مي شود. معمولاً با نام لوله گازي آن را مي شناسند. با توجه به اين كه فولاد گالوانيزه در برابر خوردگي و زنگ زدگي مقاوم است. انتخاب آن براي توليد لوله گاز گزينه بسيار مناسبي است.

انواع لوُله گازي را بشناسيد

انواع لوُله گازي به دو دسته روكار و توكار تقسيم مي شود. كه بايد با توجه به نوع پروژه، نوع لوله گازي را انتخاب كنيد.

مهمترين كاربرد لوُله گازي چيست؟

به دليل اينكه لوُله گازي بسيار مقاوم تر از لوله هاي مسي، برنجي و پلي اتيلن است. در اكثر مواقع از آن براي انتقال گاز در پروژه هاي بزرگ استفاده مي شود. مهم ترين موقعيت ها و صنايعي كه در آن از اين لوله ها استفاده مي شود عبارت اند از:

  • سامانه هاي هيدروليك و هواي فشرده
  • انواع سوله هاي صنعتي و كارخانه هاي كوچك و بزرگ
  • كارخانه هاي پتروشيمي
  • پلايشگاه هاي نفتي
  • نيروگاه هاي توليد الكتريسيته
  • ساختمان هاي مسكوني و اداري

از لوله گازي فولادي در شرايطي كه محل پروژه رطوبت بسياري دارد استفاده مي شود. لوله هاي مورد استفاده براي اين كاربرد، معمولاً لوله گالوانيزه يا لوله سياه است. چراكه اين لوله ها داراي انعطاف بالا و مقاومت بيشتر در برابر خوردگي و زنگ زدگي است.

هر مقطع فولادي مي بايست بر اساس استاندارد خاصي توليد شود. و استاندارد لوله فولادي براي هر نوع آن متفاوت است. با توجه به اين استاندارد ها، قطر، ضخامت و وزن لوله بايد براساس آن استاندارد توليد شود. به عنوان مثال لوُله هاي گازي بر اساس 2 استاندارد DIN-2441 و DIN-2440 توليد مي شوند.

فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبر با ضميمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتريان خويش ارائه داده است. كه توانسته رضايتمندي آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش، انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فكس: 02128423820

اينستاگرام :fooladdalakan

ايميل: fooladrasuldalakan@gmail.com

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد