استفاده از فولاد ضد زنگ در صنعت نفت و گاز-فروش لوله ، ورق،ميلگرد، تسمه فولادي ضد زنگ

ck45-spk-spkr-spknl-mo40-cmsk-فولاد آموتيت-فولاد سردكار-فولاد گرمكار-فولاد ابزار-هاردوكس-استنلس استيل-فولاد قالب پلاستيك-vcn-فولاد نسوز-فولاد آتشخوار

استفاده از فولاد ضد زنگ در صنعت نفت و گاز-فروش لوله ، ورق،ميلگرد، تسمه فولادي ضد زنگ

۹۴ بازديد ۰ نظر

متن كامل استفاده از فولاد ضد زنگ در صنعت نفت و گاز را مي توانيد با كليك بر روي عبارت ((فولاد ضد زنگ)) مشاهده نماييد.

داپلكس-فروش داپلكس-داپلكس 2205

استفاده از فولاد ضد زنگ در صنعت نفت و گاز-فروش لوله و ورق  فولادي ضد زنگ

صنعت فولاد منجر به اقتصاد سالم در سراسر جهان مي شود. گسترش و جهاني شدن منجر به، بوجود آمدن چندين مسير رشد براي صنعت فولاد ضد زنگ مي شود. فولاد ضد زنگ هسته اصلي و جزء لاينفك صنايع مي باشد. خلاقيت را در شكل، كاربردي و دامنۀ عملكرد در خدمات مهندسي مهم را امكان پذير مي كند.

بخش هاي بي پايان با تطبيق پذيري خود ارائه مي شوند. فولاد ضد زنگ دنيا را متحول كرده است. صنعت فولاد ضد زنگ پوياترين و بزرگترين صنعت مرتبط با صنايع نفت و گاز در سراسر جهان است. فولاد ضد زنگ يك انتخاب ايده آل، مناسب و مقرون به صرفه براي صنعت نفت و گاز است. كاربرد فولاد ضد زنگ در صنعت نفت و گاز نقش بسزايي دارد. و سرمايه گذاري هاي زيادي را با هم معرفي مي كند. فولاد ضد زنگ پر مصرف ترين فلز در صنعت نفت و گاز در روش هاي بهره برداري و استخراج است. استفاده از آن در پالايشگاه ها و تأسيسات گاز مهم است. محصولات برق و قدرت به فولاد ضد زنگ در اشكال مختلف نياز دارند.

صنايع نفت و گاز بزرگترين صنايع هستند كه به اقتصاد كمك مي كنند. محصول نهايي اين صنعت نفت سياه و بنزين است. در درجه اول سه فرآيند درگير است.

1- جريان بالا: اين فرايند شامل اكتشافات چاه هاي زيرزميني گاز طبيعي و نفت خام و حفاري مي شود.

2- جيان مياني: در اين فرايند، نفت خام در پالايشگاه حمل، ذخيره و فرآوري مي شود. از خطوط لوله و تانكرهاي نفتي مي توان در حمل و نقل استفاده كرد.

3- جريان پايين: اين فرايند شامل پالايش، فيلترهاي نفت خام و تصفيه گاز طبيعي مي شود.

صنعت نفتت و گاز منبع توليد برق است. چالش هايي در ارتباط با اين منبع توليد وجود دارد. صنعت نفت و گاز در محيط هاي پر تقاضا در دماهاي مختلف در فرآوري شيميايي كاز مي كند. براي دستيابي به درجه هاي كارايي از فلز براي مقاومت در برابر خوردگي در دماهاي شديد استفاده مي شود.

استفاده از فولاد ضد زنگ در صنعت نفت و گاز-فروش لوله و ورق  فولادي ضد زنگ

فولاد ضد زنگ و موارد استفاده آن در صنعت نفت و گاز

فولاد ضد زنگ حاوي 10.5% كروم است و يك لايه غير فعال از اكسيد كروم ايجاد مي كند. و در برابر خوردگي محافظت مي كند. وجود ساير عوامل آلياژي مانند نيكل و موليبدن مقاومت به خوردگي را در محيط هاي مختلف افزايش مي دهد. در صنعت نفت و گاز، پالايش فرايندي است كه در آن استخراج زير زميني از طريق لوله هاي فشار بالا صورت مي گيرد. و در ظرف جدا كننده جمع آوري مي شود.

سپس نفت خام از طريق خط لوله به پالايشگاه منتقل مي شود. اين فرايند بسيار چالش بر انگيز است. زيرا در زير آب و جو آب و هوايي دشوار قرار مي گيرد. انواع آلياژي با كارايي بالا براي افزايش پايداري ضروري هستند. فولاد ضد زنگ را مي توان در لوله كشي، جدا كننده ها، پمپ ها، خطوط جريان، مبدل هاي حرارتي و مخازن ذخيره سازي استفاده كرد. فولاد ضد زنگ ماده خوبي براي شامل بودن نفت خام است. زيرا فولاد ضد زنگ با دوام و مقاوم در برابر خوردگي است.

مزاياي فولاد ضد زنگ

  • استحكام بالا
  • مقاومت در برابر خوردگي
  • نسبتاً بدون نياز به تعمير و نگهداري
  • جوش پذيري خوب
  • استحكام كششي و تسليم بالا

فولاد ضد زنگ، فولاد دوبلكس و فولاد سوپر دوبلكس به صنعت نفت و گاز كمك مي كند. فولاد دوبلكس تركيبي از فولاد ضد زنگ آستنيتي و فولاد ضد زنگ فريتي است. ريزساختار دوگانه آن استحكام و مقاومت بالايي در برابر خوردگي ايجاد مي كند. فولاد ضد زنگ دوبلكس محافظت بالايي در برابر خوردگي دارد. اين مقاومت در برابر خوردگي بالا ترك خوردگي تنشي را پردازش مي كند. صنايع نفت و گاز از فولاد ضد زنگ داپلكس در پتروشيمي ها، مخازن ذخيره، چاه هاي تحت فشار و … استفاده مي كردند.

فولاد ضد زنگ سوپر داپلكس برا مبدل هاي حرارتي، خطوط جريان، اجزاي ساختاري، ناف و تجهيزات پردازش استفاده مي شود.

فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبر با ضميمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتريان خويش ارائه داده است. كه توانسته رضايتمندي آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش، انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فكس: 02128423820

اينستاگرام :fooladdalakan

ايميل: fooladrasuldalakan@gmail.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد