ورق استيل-فروش استنلس استيل-فروش انواع ورق استيل

ck45-spk-spkr-spknl-mo40-cmsk-فولاد آموتيت-فولاد سردكار-فولاد گرمكار-فولاد ابزار-هاردوكس-استنلس استيل-فولاد قالب پلاستيك-vcn-فولاد نسوز-فولاد آتشخوار

ورق استيل-فروش استنلس استيل-فروش انواع ورق استيل

۹۰ بازديد ۰ نظر

متن كامل ورق استيل را مي توانيد با كليك بر روي عبارت ((ورق استنلس استيل) مشاهده نماييد.

ورق استنلس استيل-ورق استيل-فروش استنلس استيل-فروش انواع ورق استيل

ورق استيل چيست؟ مشخصات انواع استيل

ورق استيل يكي از هزاران محصولات فولادي توليدي است كه داراي ويژگي آلياژ متفاوتي است. كه سبب شده است. اين محصول از مزاياي مكانيكي ويژه اي در مقايسه با ديگر محصولات توليدي فولادي برخوردار شود. و اين ويژگي در ورق هاي استيل دليلي براي استفاده از اين محصول در صنايع گوناگون است. كه مي توان گفت يكي از پركاربردترين ها در اين خانواده است.

ويژگي هاي ورق استيل

از ويژگي هاي وَرق استيل يا ورق اِستنلس استيل كه موجب پركاربرد بودن اين محصول شده است مي توان به موارد زير اشاره نمود.

1- داراي ظاهر زيبا

2- داراي مقاومت بالا در مقابل حرارت

3- داراي خواص ضد زنگ

4- سطح مقاومت در مقابل خوردگي

5- داراي طول عمر بالا و مفيد

6- امكان جوشكاري بر روي آن وجود دارد

7- قابليت بازيافت دارد

همانطور كه بيان شد يكي از ويژگي هي ورق هاي اِستيل قابليت بازيافت آنهاست. كه موججب مي شود بيش از 70 درصد از استيل ها از صنعت بازيافت فلزي به دست آيد. كه مي تواند بزرگ ترين كمك به صنعت فلز و محصولات فولادي باشد.

كاربرد

به طور معمول بيشترين ميزان استفاده از ورق هاي اِستيل در صنعت ساختمان سازي است. اما برخلاف تصور شما اين نوع محصولات فلزي كاربردهاي گسترده تري نيز همچون:

استفاده در صنعت توليد و ساخت سيمان

استفاده در توليد كاغذ

كاربرد و استفاده در توليد مواد شيميايي

استفاده در صنعت توليد روغن

استفاده در صنعت توليد شكر

و … را دارد. علاوه بر موارد مورد بيان در بالا ورق استيل كاربردهاي مختلف ديگري نيز دارد كه جزء كاربردهاي متداول اين نوع محصول به شمار مي رود. براي آشنايي بيشتر شما در زير به شرح ساير كاربردهاي ورق استيل مي پردازيم.

  • ساخت وسايل خانه
  • مناسب جهت ساخت سقف ساختمان
  • كاربرد جهت استفاده در پوشش بدنه، سقف و درب آسانسور
  • در ساخت بدنه خودرو ها، هواپيما و كاميون
  • مناسب جهت استفاده در ساخت قطعات بزرگ و صنعت كشتي سازي
  • مناسب جهت استفاده در ساخت پمپ
  • ساخت تانكر حمل مواد شيميايي
  • مناسب و كاربردي جهت توليد وسايل الكتريكي همچون ترانسفورماتور

تفاوت ورق استيل با ساير محصولات

پيشتر به تعريف ورق استيل و جنس آن پرداختيم و همانطور كه بيان شد از تركيب آهن و كربن به دست مي آيد. و با توجه به اين موضوع مي توان گفت. بيشترين سطح تفاوتي كه بين اين نوع ورق با ديگر ورق هاي توليد شده و موجود در بازار وجود دارد. مي توان به نوع و تركيب آلياژ آن ها اشاره كرد. كه اين تفاوت در وجود عناصري همچون كروم و نيكل است. كه در ساير ورق ها بسيار كمتر ديده مي شود. و يا گاهي اصلا در تركيب آلياژ از اين عناصر استفاده نخواهد شد. در واقع وجود اين عناصر در تركيب ورق استيل است كه موجب مي شود سطح مقاومت آن در برابر خوردگي افزايش پيدا مي كند.

علاوه بر موارد مورد بيان، وجود عنصر موليبدن نيز يكي ديگر از تقاوت ها در اين فلز در مقايسه با ساير محصولات است. كه در ورق فلز سبب بالا بردن سطح مقاومت خوردگي ورق استيل در مقابل برخي اسيدهاي كاهنده است. همچنين ميزان سطح موليبدن و كروم موجود در تركيب وَرق استيل يكي از عواملي است كه كاربرد ورق هاي استيل را تعيين مي كند. در واقع مي توان گفت كاربرد ورق هاي استيل بستگي به ميزان درصد موليبدن و كروم استفاده شده در ساخت ورق استيل است.

فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبر با ضميمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتريان خويش ارائه داده است. كه توانسته رضايتمندي آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش، انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فكس: 02128423820

اينستاگرام :fooladdalakan

ايميل: fooladrasuldalakan@gmail.com

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد