قوطي استيل – فروش قوطي استيل- قوطي استيل چيست؟

ck45-spk-spkr-spknl-mo40-cmsk-فولاد آموتيت-فولاد سردكار-فولاد گرمكار-فولاد ابزار-هاردوكس-استنلس استيل-فولاد قالب پلاستيك-vcn-فولاد نسوز-فولاد آتشخوار

قوطي استيل – فروش قوطي استيل- قوطي استيل چيست؟

۹۹ بازديد ۰ نظر

متن كامل قوطي استيل را مي توانيد با كليك بر روي عبارت ((استنلس استيل)) مشاهده نماييد.

 

فروش قوطي استيل 304 - فروش قوطي استيل 316 -فروش انواع گريد قوطي استيل
قوطي استيل يك نوع پروفيل ساختماني است. كه با توجه به شكل سطح مقطع، ابعاد، ضخامت و آلياژ به كار رفته در آن، از ساير مقاطع فولادي متمايز ميشود.
قوطي يك مقطع فولادي است كه در واقع زير مجموعه اي از انواع پروفيل به حساب مي آيد. در ادامۀ اين بحث گفتني است كه پروفيل هاي فلزي (Metal profiles) به مجموعه اي از ساختارهاي فلزي مشهور هستند. كه با سطح مقطع هاي متفاوت مانند مربع، مستطيل و دايره شكل توليد مي شوند. و ضخامت و ابعاد هركدام با مدل هاي ديگر متفاوت است. اين مسئله باعث مي شود كه در نهايت، محصولاتي به دست بيايد. كه داراي خواص مكانيكي (نظير مقاومت كششي، نقطۀ تسليم و درصد ازدياد طول) متفاوتي هستند. و كاربردهاي گوناگوني هم دارند.

پروفيل هاي فلزي به طور كلي با استفاده از ورق هاي فولادي توليد مي شوند. گفتني است كه هركدام از اين ورق ها داراي عناصر تشكيل دهندۀ متفاوتي هستند. كه منجر به بروز آلياژهاي فلزي متفاوتي مي شود. اين آلياژها نيز در كنار شكل ظاهري مقاطع فلزي، ارتباط مستقيمي با ويژگي هاي مكانيكي، ترموديناميكي و فيزيكي انواع پروفيل ساختماني و صنعتي دارند.

فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبر با ضميمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتريان خويش ارائه داده است. كه توانسته رضايتمندي آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش، انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فكس: 02128423820

اينستاگرام :fooladdalakan

ايميل: fooladrasuldalakan@gmail.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد