نبشي فولادي - نبشي - مقاطع فولادي-نبشي L-نبشي V-نبشي فابريك-نبشي پرسي

ck45-spk-spkr-spknl-mo40-cmsk-فولاد آموتيت-فولاد سردكار-فولاد گرمكار-فولاد ابزار-هاردوكس-استنلس استيل-فولاد قالب پلاستيك-vcn-فولاد نسوز-فولاد آتشخوار

نبشي فولادي - نبشي - مقاطع فولادي-نبشي L-نبشي V-نبشي فابريك-نبشي پرسي

۱۵۰ بازديد ۰ نظر

نبشي - نبشي فولادي - نبشي پرسي - نبشي فابريك -نبشي L - نبشي V

جداي از دو نوع نبشي پرسي و فابريك نبشي ها را مي توان از نظر ظاهري نيز تمييز داد. نبشي L به نوعي از نبشي گفته مي شود كه دو بال آن نامساوي و نوع ديگر نيز نبشي V شكل بوده كه دو بال مساوي دارد. و مصرف آن شايع تر است. نبشي هاي مختلفي از جمله گالوانيزه، لقمه، ضد زنگ، اسپيرال و ... در بازار موجود مي باشد.

كاربرد نبشي 
عموماً بسته به نوع آن در ساخت و سازهاي عمراني، ساختماني و حتي صنعتي استفاده مي شود. در صنعت ساختماني همانطور كه گفته شد از نبشي ها عموماً براي اتصال استفاده مي شود. ستون ها، خرپا، چارچوب ها (نبشي ضد زنگ) و حتي آسانسورها (نبشي لقمه، اسپيرال) بيشترين استفاده از نبشي ها را دارند.
در صنايع غذايي و دارويي نيز عمدتاً از نبشي ضد زنگ به دليل مقاومتي كه در برابر سايش دارد استفاده مي كنند. نبشي هاي T316 عمدتاً مصرف صنعتي دارد و A36 نيز در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.  نبشي اسپيرال نيز با انعطاف پذيري بالا يكي از بهترين انتخاب ها در بحث ساختمان سازي، ساخت پل ها و دكل هاي انتقال نيرو است.

فولاد رسول دلاكان

با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمين و توزيع انواع ورق آلياژي و انواع فولاد آلياژي با گواهينامه ها و آناليزهاي معتبري كه ضميمه محصولاتش به مشتريان خويش ارائه داده است. توانسته رضايتمندي مشتريان خويش را همواره فراهم آورد.
صنعتگر شريف و گرامي از اينكه ما را جهت خريد كالا (فولاد آلياژي) مورد نياز خويش انتخاب مي نماييد از شما سپاسگزاريم.
ارتباط با ما: 
09122136675 – 02128423820
واتس آپ: 09122136675
اينستاگرام: fooladdalakan
ايميل : fooladrasuldalakan@gmail.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.